søndag den 4. september 2011

To par klar

Jeg nåede sent sent i nat i mål med bestillingen på to par strømper til lejrskole i næste uge. Storetøsen min kan nu vende næsen hjem efter weekend til varme strømper og andre gode forsyninger til hendes tur næste uge.


Fredagsrengøring fortsatte og blev til lørdagsrengøring - og der er nu hele 3 rene og ryddelige børneværelser her på matriklen. Jeg kan selv huske, hvor vidunderligt jeg syntes, det var, når min mor ryddede flader på mit værelse, og jeg kom hjem til rent bord. Sådan har mine piger det absolut IKKE. De hader, når jeg rydder værelserne - og synes de mangler så mange ting bagefter.

Ting i kategorien "gemt slikpapir" og "kun halvt tygget tyggegummi" - De kan ikke lide det - men jeg har gjort det alligevel - for at forhindre veterinærmyndighederne i at lukke huset og erklære det for uegnet til beboelse.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar