torsdag den 1. september 2011

Perfekt strik

Selvom det er dræbende kedeligt og meget resultatorienteret, er det med den meget begrænsede strikketid kalenderen byder på, perfekt at strikke strømper. Strikketøjet er ikke større, end det lige passer ned i tasken og kan hive frem til nogle af de møder, hvor det mest handler om at lytte.


Første par er af pindene, og jeg har fået startet 2. par op. Denne gang med lidt falske snoninger - bare for at holde mig vågen. Jeg har kigget på flere strømpemønstre og fundet mange vildt flotte - men samtidig skal det være lige til at gå til og ikke kræve den helt store koncentration, hvis jeg skal få strikket lige nu, hvor det foregår samtidig med, at jeg laver andre ting.

Pigerne tripper ved siden af og tømmer gladeligt opvaskemaskinen, hvis jeg tilgengæld strikker et par pinde. God deal :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar