søndag den 4. september 2011

I did it

Den sidste slutspurt og færdiggørelse af projekter er ikke min stærke side. Når jeg så endda skal trævle noget op, jeg allerede har gjort færdig en gang, er risikoen for at havne i bunden af en eller anden bunke overhængende.

En par stille timer ved spisebordet, og det er i dag lykkedes mig at trævle kanterne på Navia-trøjen op, strikke nye og lidt kortere kanter OG sætte knapper i. Den mangler nu kun en rask opskyldning, inden den er klar til brug.


Jeg klapper mig selv hård og fortjent på skulderen....

4 kommentarer:

  1. Din trøje ser skøn ud, godt gået at den nu er færdig. Nogle gange skal man lige sætte sig for, at NU SKAL det gøres færdigt!!!
    Giv også lige et klap fra mig :))

    SvarSlet
  2. Jeg tror også bare det bliver en af ynglings-trøjerne - Tak for klappet :-)

    SvarSlet
  3. Skøn trøje - smukke knapper :-)

    Jeg har også færdiggjort 2 stykker strik i dag - det er en dejlig følelse ;-)

    kh Anette

    SvarSlet
  4. Så er den klar til koldere tider, den bliver god, gør den

    SvarSlet