torsdag den 22. september 2011

Pakke-kaos

Lige om lidt bliver det super-fedt. Lige om lidt drager hele familien til Fanø, hvor moderen skal gå amok i strik, garn og inspiration til det stikker ud af ørene på hende - men resten af familien skal boltre sig i badelandet, ved poolbordet og spillemaskinerne på Fanø Bad. Måske skal de også et smut forbi stranden og se på sæler og marsvin. Måske skal de forbi byen..... De skal hygge sig, skal de.. og jeg skal strikke... skal jeg...


Lige om lidt.... men først skal vi igennem pakke-helvede. Tre tøser, der skal have pakket tøj og andre fornødenheder. Mad til at sikre overlevelse den første dag og alt det løse. Jeg er ikke nogen god pakker - og jeg er ikke behageligt selskab, mens jeg pakker. Men lige om lidt.....

4 kommentarer:

  1. Her er der også ved at være styr på pakkenellikerne :)
    Du går da ikke tør for pinde, men man må heller aldrig gå ned på grej! (Hmm, måske skulle jeg finde lidt flere pinde nr. 3...)

    SvarSlet
  2. Hej ven..
    Hvor lyder det bare som en skøn weekend..:) Du må nyde det grove...
    Knus

    SvarSlet
  3. Det lyder bare for lækkert :-)) ... Ha' en rigtig god tur ... og nyd det!!

    SvarSlet
  4. Der er så dejligt på Fanøbad '.)

    Dejligt at der er noget for alle,mon de kommer til At se meget til dig ,o

    God tur,yt

    SvarSlet