onsdag den 7. september 2011

Et godt sted at være

Lige her midt i København, kun en spytklat fra Strøget, leves livet godt og fuldt af både voksne og teenagere. Vi testes i det små - mener vi nu også, det vi siger, sådan helt alvorligt. JA vi gør. Opdager vi nu, hvis det lige gives et twist? JA vi gør. Vi smiler og griner, er opmærksomme og går i rette - vi nyder samværet og skaber gode relationer. Det er pragtfuldt at være degn.


Vandrehjemmet er skabt til unge mennesker - med sjove og spøjse detaljer i caféen, hvor der hænges ud, lånes PC'er, snakkes, hygges og jubles til en fodboldkamp med det helt rigtige udfald. Verden tilhører os - for vi gider godt :-)

2 kommentarer:

  1. Mie - jeg kender dig jo ikke IRL - men med det du udstråler på din blog oplever jeg en af de skolelærer som vi i DK kan være med glade for og stolte af - en af dem der brænder for sine elever :-))))

    kh Anette

    SvarSlet
  2. Kære Anette
    Sikke en dejlig kommentar - Den tog jeg lige til hjertet - Jeg brænder og synes jeg har det fedeste job - langt de fleste dage. Men det er også svært at gøre og føle andet, når man tilbringer tiden sammen med skønne unge mennesker med masser af drive og mod på livet. Det smitter af pommern til :-)

    SvarSlet