torsdag den 29. september 2011

Sol-strik

Kalenderen siger efterår. Jeg havde accepteret, at det ikke blev sensommer i år - men at vi gik direkte fra regn-sommer til regn-efterår - og pludselig uden varsel får vi alligevel en sol og varme indsprøjtning.


Et par gode eftermiddagstimer på terrassen med strik - Ikke strik af den sommerlige slags - men derimod opstarten på en trøje, der bliver fantastisk vidunderlig varm og lækker til en kold dag, når efteråret og vinteren igen vender tilbage. Det må godt vente et par dage for min skyld - jeg fylder gerne lidt D-vitamin på kontoen, og desuden er trøjen jo ikke færdig endnu.

2 kommentarer:

  1. Det er et par dejlige farver, du sætter sammen, det skal nok blive en lækker trøje

    SvarSlet
  2. Jeg glæder mig også rigtig meget til at se det færdige resultat :-)

    SvarSlet