torsdag den 9. januar 2014

Grå-spam

I får lige et par billeder med at den grå jakke - den er vellykket og sidder lige i skabet. Hvis jeg skal være super-kritisk - kunne den godt have været en anelse kortere i stykket over taljen - men det hører ind under bagatelgrænsen.


Knapperne viser sig at være en udfordring. Jeg har hentet knapper hos min lokale pusher - men fortrudt. De skal være helt enkle og uden nogen form for dikkedarer. I morgen går den vilde knappe-jagt endnu en gang - men måske jeg godt kan snige mig i trøjen uden knapper. Det tror jeg, jeg kan :-)

16 kommentarer:

  1. Den jakke er bare så flot, jeg er også vild med den. Spændt på at se hvilke knapper du vælger

    SvarSlet
    Svar
    1. Har taget den i brug UDEN knapper - mens jeg venter på at finde de helt rigtige - det må man da godt ikk'? :-)

      Slet
  2. Den er meget meget smuk Mie ...

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg er allerede rigtig rigtig glad for den Marianne :-)

      Slet
  3. I fuld latex-outfit kunne jeg nok godt bruge den - hvis du bliver træt af den. Den er smuk 😘

    SvarSlet
    Svar
    1. Ha ! Er det okay hvis jeg lige går den lidt til først - så har du også noget tid til at finde latex-dragten - og måske lidt brug tager den værste krads :-) Knus

      Slet
  4. Jeg havde altså skyndt mig at tage den i brug-også uden knapper,sjovt som det altid er noget bøvl med de knapper-men tænker nu nogle knapper fra Birthe Sahl kunne være smukke derpå,eller nogle i læder ,uanset er den super smuk OG lækker

    SvarSlet
    Svar
    1. Åh ja Gitte - Birthe Sahl knapper må der til :-) Den er råsej - og jeg har også taget den i bruge UDEN knapper, fordi jeg ikke havde tålmodighed til at vente på at finde de rigtige :-)

      Slet
  5. det var da godt nok en ualmindelig flot frakke du har lavet, kan du fortælle lidt om hvor opskriften kommer fra?
    kh.fra Island
    Frida

    SvarSlet
    Svar
    1. Kære Frida - opskriften er fra Louise Harden, der har butikken på landet. Hun har mange superlækre designs :-) Knus

      Slet
  6. Nøj, den er flot. Spændende, hvilke knapper du finder....

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg tænker måske grå kokos-knapper ? Ihvertefald nogle enkle knapper - jakken råber højt nok bare i sig selv :-)

      Slet
  7. Den er bare så flot.
    Fin stykke arbejde du har lavet.

    SvarSlet
    Svar
    1. Den er blevet rigtig flot og god - det giver en god fornemmelse, når strikken lykkes :-)

      Slet
  8. Er du da vims, den er blevet flot

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg er så glad og tilfreds med den :-) Tak for din kommentar :-)

      Slet