torsdag den 1. september 2011

Frk Jensen

Haven bugner af frugt - flere forskellige sorter af æbler - de fleste lettere sure, blommer, mirabeller og hindbær... Der er så megen frugt, at jeg næsten får frugtknopper. Det er fantastisk at kunne tage en runde og plukke lidt hist og pist - men samtidig kan jeg også se enorme mængder af frugt gå til spilde.


Måske jeg skulle begrave næsen i Frk Jensens syltebog og fylde forrådskammerat eller også invitere hele vejen til en gang æblerov. Jeg tror nok mest på det sidste, hvis jeg kender mig selv ret.

4 kommentarer:

  1. Du siger bare til - så skal jeg gerne forbruge på dine vegne...:)
    Knus

    SvarSlet
  2. Du skal være så velkommen til at hente i pose og sæk, i bil og med trailer..... Glæder mig til at se dig:-) Knus

    SvarSlet
  3. Måske vi skulle lave en date..?;)
    Kram

    SvarSlet