fredag den 9. september 2011

Et døgn

Jeg har netop sat fødderne under eget spisebord igen efter en lang arbejdsdag og nat. Sidst jeg så dyner, var i går morges, og jeg mærker sengen kalde højt og inderligt på mig.

En masse oplevelser og en lang lang togtur hjem, der ikke blev kortere af en forsinkelse over Sjælland, som betød, at vi missede toget i Fredericia. 40 trætte og godt brugte elever er nu afleveret til deres forældre med håb om, at de når at restituere inden mandag morgen.


Forhåbentlig er de lige så fyldte af gode oplevelser, input, spas, pjat og hyggeligt samvær, som jeg er. Et brag af en finale på turen med besøg på Assistens Kirkegården, hvor vi fandt både Natasja og H.C. Andersen. Et besøg i Parken, shoppetur på Strøget og en masse timer i Tivoli - og kun nogle af dem i regnvejr.

Fødderne var slidt næsten op til knæene, og de sidste reserver blev fundet frem til en natvandring i København, inden vi satte os på nattog og drog vestover. Glæder mig til at møde dem på mandag og høre deres indtryk i lidt mere fordøjet form - men nu holder jeg først weekend - Jeg trænger på en god måde....

1 kommentar:

  1. Kender det godt, man slår lejrskole-motoren (som en kær kollega kalder det) mens man er afsted og kan klare sig med meget få timers søvn undervejs, men så er man også fuldstændig slatten når man lander på egen adresse. Desværre er den slags fornøjelse sparret hos os.

    SvarSlet