tirsdag den 13. september 2011

Efterårs-strik

Den går bare ikke længere - 2½ par strømper og 1 sæt pulsvarmere blev det til - inden jeg opgav ævred med strømpepinde og lige ud af landevejen strikketøj - Noget andet må der til - og jeg har fundet en trøje, jeg må eje og lave. Helst lige nu.


Trøjen er fundet hos Rasmilla og kan gøre ihvertefald et lille indhug i restekurven. I min version skal den være sort og hvid stribet - og med pink kant, tror jeg nok. Løb stærkt Postmand Per - jeg er klar til at tage imod min pakke.

Vejret er i den grad strikkevejr. Det rusker og regnen pisker mod ruderne. Har mest af alt lyst til at krybe under tæpper med varm kakao indenfor rækkevidde. Der er dog lige et par to-do's i kalenderen, inden jeg når dertil :-)

4 kommentarer:

  1. Den er supernice;-) Sort/hvid med pink er en god kombi. Vil du lave lommerne også? Måske bliver det for mange detajler, men på den anden side, så gør det trøjen sjov.

    SvarSlet
  2. Jeg vil helt sikkert lave lommerne - er vild med det lidt Pippi-agtige udtryk, det giver trøjen - mine piger mener dog, at jeg hellere skal lave den til dem - de mener jeg er ALT for gammel til den :-////

    SvarSlet
  3. Nej sg. Dejligt at farver og strib er tilbage. Jeg overvejer en i pink/orange med grøn kant. Jeg er 46... Sæt i gang, Mie.

    SvarSlet
  4. Nej da, man er ikke for gammel til den lækre model!!!!! Den bliver flot i sort/hvid med pink! Glæder mmig til at se dig i den.

    Jeg vil også gerne strikke den, men skal vist lige have et projekt eller to på rundpind før jeg igen gider alle de vrangmasker :-)

    SvarSlet