fredag den 23. september 2011

Ærme-bøvl

Ærmerne er på pindene til snydelomme-trøjen - og jeg er stødt ind i et tilbagevendende problem - Ærmelængden.... Mine arme er helt sikkert kortere end standarden - det er bare som om jeg ikke helt har grejet hvor meget kortere. Jeg bøvler med det hver gang jeg når til dette punkt. Ærmerne skal forkortes - men hvor meget.


Jeg holder op, måler, sammenligner med andet strik, der passer og river mig i håret. Jeg har strikket ærmer, der var halve meter for lange. Ærmer der stumper og ærmer, der bare ikke duer. Jeg kan ikke knække ærme-koden.

3 kommentarer:

  1. Uhh, hvor jeg kender det. Jeg har præcis samme udfordring hver gang. Sært, at det kan være så svært.

    SvarSlet
  2. Strik dem oppe fra og ned, så kan de tilpasses - og passe til striberne på trøjen :-)

    SvarSlet
  3. Super idé Lisette - den er straks noteret på indersiden af hjernen :-) ikke flere for korte eller for lange ærmer :-)

    SvarSlet