mandag den 22. april 2013

De sidste meter

Drengetrøjen til julegave-kassen er næsten færdig - der mangler bare enkelte meter garn til at lave halsen, så er den lige i skabet. Ærmerne er måske blevet en anelse lange, men det er altså hundesvært at strikke på øjemål, når knægten for det første ikke er her og for det andet kan nå at skyde flere meter inden jul.



Mens jeg venter på, at garnpusheren åbner sine døre, har jeg slået op til søster-modellen. Ribben er strikket, og jeg skal nu have taget en beslutning om mønsteret skal være råhvidt og den samme grå som i drengetrøjen, eller om jeg skal gå efter en tone mørkere. Mønsteret er tegnet og regnet ud på både kryds og tværs.


2 kommentarer:

  1. Det er da bare skønt at være i så god tid med julegaverne. Og så er det nok godt med lange ærmer, for de vokser jo, de børn:)

    SvarSlet
  2. Griner lidt af mig selv - over det med julegaverne i april måned :-)

    SvarSlet