tirsdag den 9. april 2013

Jubii, hurra og små hurtige spring på stedet

Aj aj aj aj - sagt med meget høj stemme og mange gentagelser - Jeg har vundet - og jeg har vundet stort i Badelmas give-away fra Yarnfreak. Garn og opskrift til den skønneste og flotteste tube, som jeg glæder mig afsindigt til både at strikke og til at bruge.


Jeg er helt rundt på gulvet og sådan rigtig boblende glad - og måtte bare lige dele min glæde med jer. Aj aj aj aj jeg elsker at vinde og endnu mere at vinde en så lækker sag :-) Jubii jubii jubii

5 kommentarer:

  1. Tillykke, jeg kan godt forstå, du er glad, det er godt nok fint!

    SvarSlet
  2. hvor heldig kan man lige være ?
    det er en fed gevinst !
    tillykke :o)

    SvarSlet
  3. Super fed gevinst - tillykke Mie :)

    SvarSlet
  4. Heldige dig!
    Pindene skal da vist gløde.

    SvarSlet
  5. Tillykke med det, Mie.
    Det ser super dejligt ud.

    Yt.

    SvarSlet