tirsdag den 11. marts 2008

Voilà en Liselotte

Så røg Liselotte af pindene. Den er nu skyllet op og ligget til tørring. I morgen går turen til Vesterhavet for at hente knapper - Den er prøvet og passer som støbt. Jeg glæder mig til at få den i brug. Den bliver fantastisk til mine højhælede brune støvler.





Vesten til min barndomsveninde er også blevet færdig. Jeg er ikke helt tilfreds med resultatet og usikker på størrelsen. Nu er den også skyllet og lagt op. Så kigger jeg på den de næste par dage og vurderer om, den er værdig til at blive sendt ud af huset.

Ligenu er der ingen større projekter på tegnebrættet. Jeg har stadig et par tørklæder i kurven, der skal gøres færdig. Pigerne har bestilt strømper til de sidste kolde dage og måske skal jeg hækle et tørklæde efter denne opskrift http://www.markno.blogspot.com/

Foto: Marianne Knorborg

1 kommentar:

  1. Hvor er den flot. Var der garn nok?
    Jeg synes den ser super flot ud den vest, men spørgsmålet er om man kommer til at se helt firkantet ud i den!!
    Jeg bliver simpelthen nød til at lære at hækle, der er så mange fede til der kan produceres.
    Nå men det er vist ved at være tid til gå tur med Laban. Vi ses.
    Knus

    SvarSlet