søndag den 23. marts 2008

Gået min næse forbi

Noget godt er gået min næse forbi. Det ærgrer mig, og jeg kan mærke desperationen rase i kroppen. Et øjebliks uopmærksom koster.

I min strikgruppe på nettet http://uk.groups.yahoo.com/group/webstrik/ er de andre gået i gang med en Knit along, hvor de skal strikke diverse Karen Noe modeller. Nogle skal strikke et sjal, andre en poncho, men se engang tørklæde som de sidste laver.

Det er efter sigende et tørklæde, der blev lavet som en julekalender, hvor idéen var at strikke en rapport hver dag. Det er fantastisk flot med så mange mønsterdetaljer, at det garanteret aldrig bliver kedeligt.

Det gør ondt ikke at skulle være med til :-/ Jeg har nu forsøgt mig med op til flere feberredninger for at få lov at være med i legen. Jeg krydser fingre for, at nogen forbarmer sig over mig

1 kommentar:

  1. Du kan da bare sende en mail til PiaT. Opskrifterne kan købes i starten af den kommende uge også - også er det jo bare om at komme til pindene. Det er jo herligt så mange der leger med ;-)

    SvarSlet