onsdag den 12. marts 2008

Nye strikkedrømme

Påskeferiens frihed er lige om hjørnet, og nye strikkeidéer vælter ind over mig. Flere tørklæder står i kø for at komme på pindene, pigerne mangler en forårssweater og i det Knittys forårskollektion lokker dette tørklæde. http://knitty.com/ISSUEspring08/PATTlaceribbon.html. Måske strikket i en sart lilla eller murstensrød ?


Mens idéerne tager form og laver deres egen prioriteret liste i mit hovedet, har jeg slået op til strømper til pigerne. De mangler meget hjemmestrikkede strømper, synes det - og så må jeg jo overgive mig, selvom jeg er meget produkt-orienteret og ikke nyder processen så meget, når det er strømper, der er på pindene.


I morgen er det sidste dag inden ferien. Der er lidt arbejde på kalenderen også i ferien - men også masser af tid til bare at være og bare at gøre - lige det der byder sig. Jeg glæder mig.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar