tirsdag den 25. marts 2008

Brille-mysterium

Det er ikke første gang - faktisk er det ved at udvikle sig til en tilbagevendende begivenhed hver gang, jeg har haft ferie. Min briller forsvinder fra jordens overflade og er ikke til at støve op. Huset er endevendt - jeg har kigget i Gitzens legeovn, hvor de blev fundet efter juleferien og må nu indestille mig på endnu et par dage på arbejde uden briller. Det koster et tungt hoved og følelsen af stram badehætte efter især de lange dage.

Problemet er nok egentlig, at brillerne ikke passer mig sådan rigtig 100% og ikke er behagelige at have på. Derfor er jeg slem til at smide dem fra mig, når jeg ikke arbejder. I løbet af en uges tid med ferie forsvinder de så lige så stille, og der kan altså godt gå et stykke tid, inden de dukker op - nogle er aldrig dukket op.......

Ingen kommentarer:

Send en kommentar