søndag den 16. marts 2008

Op på hesten igen

Liselotten er trævlet op og foran ligger igen 450 gram tweed-brunt garn. Pindene og opskriften er fundet frem. Jeg springer rask i sadlen igen og giver den endnu et forsøg - Liselotte trøjen. Denne gang i størrelse small i håbet om, at den bliver den drømmetrøje, som jeg fornemmer, den har potentiale til.

Jeg har fået en gave i dag. Det ligner mest, noget der er landet fra rummet. I virkeligheden er det en dims til at massere ømme skuldre og nakke. Jeg har tillagt mig en tåbelig vane med at spænde i den venstre skulder, når jeg strikker. Jeg tror, det er lyset ved sofaen, der står dårligt - Lampen står bag mig, og jeg tror, jeg læner mig til den ene side for at få lys på strikketøjet. Nu kan jeg gøre hele to ting for at afhjælpe problemet. Jeg kan dels massere de ømme muskler med ufoen dels overveje om lampen kan flyttes.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar