søndag den 30. marts 2008

Kreativ strik

Et nyt dansk strikkemagasin er i bryggen http://www.kreativstrik.dk/ Det har vi manglet, synes jeg. Der er flere danske magasiner, der indeholder strik, syning og andre kreative sysler, men fælles for dem er, at de gaber så bredt, at det ikke rammer mig som målgruppe. Jeg har store forventninger og håber, det nye blad kan matche nogle af de udenlandske, som kan være svære at få fingrene i. Det skulle blive muligt at smugkikke løbende op til udgivelsestidspunktet 20.maj. Jeg holder et vågent øje.

2 kommentarer:

  1. Hej Mie
    Ja det er jeg også spændt på, blev overrumplet af en telefonsælger i går, så jeg sagde ja til et prøvenummer. Jeg blev dog lidt betænkelig, da det ser ud som om det kommer samme sted fra som Ingelises - det er jeg ikke helt vild med. Men lad nu tvivlen komme den anklagede tilgode.
    hilsen Sonja L

    SvarSlet
  2. Vet dere om en mulighet til å få dette bladet i Norge? Evt. en adresse hvor man kan bestille gamle nummer? vil så gjerne ha babyoppskrifter.

    turjenta@gmail.com

    SvarSlet