mandag den 5. maj 2014

Kan man hækle sig til varmen ?

Vi fryser - sådan rigtig fryser. Dynerne er fundet frem. Den varme bruser er tændt, og vi har lunet os ved ovnen, mens vi lavede mad. Det er ikke til at mærke, at det er forår og næsten sommer. Mit strikketøj små-keder mig, og et par nøgler bomuldsgarn fulgte med mig hjem fra Søstrene Grene i dag.


Så nu går vi tilbage i hi. Kryber sammen i sofaen og tænder lys - og så forsøger jeg at hækle mig til varmen, mens jeg bladrer i tillægget til Hendes Verden, der netop handler om hækleri. Måske med vanter på - det mærker jeg lige efter :-)

7 kommentarer:

  1. Jeg har det helt lige som dig ;) hundefryser

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg nægter at overgive mig, tænde for varmen og tage strømper på - men jeg er godt nok fristet :-/

      Slet
  2. Jeg synes også det har været alt alt for koldt i dag .Det lyder meget tiltrækkende med en sofa

    SvarSlet
    Svar
    1. Sofa MED dyne - ellers er det alt for koldt - fingrene bliver stive og vil slet ikke arbejde med..... kom nu varme :-)

      Slet
  3. Jeg går i sandaler. Har svært ved at overgive mig til at tage støvler på igen. Men jeg overvejer....

    SvarSlet
    Svar
    1. Lige præcis de overvejelser går jeg også med. Men jeg nægter at overgive mig - jeg insisterer på, at det er sandaltid også selvom det betyder klaprende tænder og små blå læber :-) Det er som om den indre varme ikke rigtig slår til :-)

      Slet
  4. Fargene var så lekre :) Ha en fin uke, hilsen Beth

    SvarSlet