torsdag den 15. maj 2014

Taxa-torsdag

I de små heller af pusterum mellem dagens ellers tætbelagte taxaprogram - søger jeg ud - ud i haven og ud i solen. Græsset er langt, og der er højt til himlen. De næste tre dage byder på gode aktiviteter, dejlige mennesker og enkelte bunker af eksamensforberedelse og rettearbejde.



Jeg lader det første fylde mest - og tænker det andet, når vi nok - og tager endnu en tur ud i det blå for at hente barn X fra a til b - og senere fra b til c - og jeg nyder de gode snakke, mens vi tilbagelægger en masse kilometer. Rigtig god St. Bededag til dig, der læser med :-)

4 kommentarer:

  1. Jeg skal også ud ud ud - så jeg efter havearbejdet kan sætte mig og strikke i min havegyngestol! En have er en velsignelse, af fuglesang, farver og dufte. Hav en rigtig dejlig st. bededagsferie!

    SvarSlet
    Svar
    1. Det lyder som en dejlig mini-ferie Bente - håber du har fået levet planerne ud i livet :-)

      Slet
  2. God mini-ferie til dig. Man kan proppe mange dejlige ting ind i sådan en.....

    SvarSlet
    Svar
    1. Elsker de her mini-ferier Eva - og tanken om hvad al den gode tid kan bruges til :-) Håber du har fået brugt din tid godt :-)

      Slet