mandag den 19. maj 2014

Farve-spil

Endnu en Marthe-jakke skal på pinde - ikke her hos mig, men jeg var sendt i byen efter garn. Udsolgt de de ønskede farver - og jeg valgte et alternativ, som jeg nu går og tygger lidt på - og beslutningen er sendt videre ud af huset.



Texturen bliver helt anderledes i andre farver - og med 3 farver, der skal spille sammen, kan det være svært at se resultatet, før det kommer på pinde. Min umiddelbare reaktion er, at den grå giver for meget strib - og den smukke smukke model gør sig bedre i farver, der ligger tættere op af hinanden.

Nu sover jeg på farverne - og i morgen må jeg måske omkring pusheren og aflevere igen. Godt hun er tålmodig og gerne lever med vægelsind.

2 kommentarer:

  1. Hej Mie, Jeg har nævnt dig, din blog og dit fantastiske arbejde med efterskole tæppet på min blog i dag :-)
    http://madebymadvig.blogspot.dk/2014/05/hfte-ender.html
    God aften :-)
    Mange hilsner,
    Mette

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak for at have nævnt mig Mette :-) Dit projekt ser spændende ud - glæder mig til at følge dig i mål
      God weekend lige om snart
      Knus

      Slet