søndag den 18. maj 2014

Et match eller noget

En ny trøje kalder jo på en ny nederdel - eller noget. Et par gode timer søndag eftermiddag ved symaskinen - og den grå mitsi, som har kaldt på mig længe kom nu til sin ret som lommer og kant på en grå hør-nederdel. Mønsteret er lidt for-tærsket her hos mig - men jeg synes stadig det holder.



En sort top i viscose til en slik blev føjet til garderoben - og jeg er klar til at svinge min mælkehvide ben i nederdel og sølvsandaler, hvis det gode vejr fortsætter. Dælme godt at den næste mini-ferie ikke er langt væk - for det her holden-fri holder 100% her hos os. Vi er smadder-gode til det.

2 kommentarer:

  1. Her mandag kl. tidlig morgen kunne man godt bruge en lille fridag:)

    Hvor er du flittig med symaskinen.

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg havde super-kort mandag. Det føltes næsten som en lille fridag :-) Nyder det mens det varer. Symaskinen er blevet et klart hit her hos mig - også selvom jeg ikke spænder så vidt over forskellige modeller :-)

      Slet