tirsdag den 8. april 2014

Til tælling

Sikke en dag, der startede med akut og voldsomt migræne-anfald, der satte mig helt ud af cirkulation - og betød at jeg sov den første del af dagen væk - og har brugt resten af dagen på at lande på benene igen. Trætheden efter sådan en omgang er overvældende. Det føles som om hvert et fiber i min krop har været i voldsom aktivitet - mens jeg i virkeligheden har brugt 8 timer i min seng i dyb dyb søvn.

Det er heldigvis sjældent, at jeg rammes - når det sker, er det ofte med meget få tegn til forvarsel - og fordi det er så sjældent er det kun en gang i mellem, jeg når at opdage, hvad der er under opsejling. Føj for en omgang.



Har brugt de meget sparsomme kræfter på de sidste 4 pinde på min halsklud - som nu er færdig og klar til at blive taget i brug.

2 kommentarer:

  1. Rigtig god bedring. Det ser ud til at være en dejlig halsklud :-)

    SvarSlet
  2. Det er heldigvis ikke langvarigt - strengt mens det står på - men blæser sædvanligvis over i løbet af en 8-10 timer.... halskluden er et hit - og en smaddergod måde at få lidt bund i restekurven :-) Tak for din hilsen :-)

    SvarSlet