onsdag den 2. april 2014

Damen med posen

Jeg er hverdags-ramt mellem mange gøremål og aftaler, der skal passe og passes. De små åndehuller forsøger jeg at finde og trække max energi ud af dem. Når vejret sådan rigtig skal trækkes helt ned i maven, gøres det bare bedst med strik i hænderne - og man kan derfor finde mig i rask tempo frem og tilbage med min strikkepose lige indenfor rækkevidde, hvis der nu skulle opstå en oplagt mulighed til lige et tage et par pinde eller bare et par masker.


Strikketøjet er simpelt og lige ud af landevejen - ikke noget der vokser ud af proportioner og kræver hjernevindinger eller strikkeprøve - bare striber og en udtagning her og der. Det ender på et eller andet tidspunkt som et stribet tørklæde - og inspirationen til hverdags-strikken er fundet lige her hos Hotte Hits

6 kommentarer:

  1. Den hverdag, den hverdag.....
    Jeg får ikke strikket. Der er brug for at glo ud i luften, eller gå tidligt i seng. Så det gør jeg.
    Jeg er vild med dine hverdagsstrikkerier.

    SvarSlet
    Svar
    1. Det går stærkt og kræver kræfter lige nu - heldigvis er det nu weekend og lige om hjørnet og før vi ved af det - påskeferie :-) God weekend til dig :-)

      Slet
  2. Det er bare så flot med striber i de farver :o) Og enkel strik er ikke så dårligt når hverdagen banker på :o)

    SvarSlet
    Svar
    1. Enkel strik er sagen, når hjernevindingerne skal bruges andetsteds. Nu er det weekend og måske kan de små grå klare lidt større udfordringer :-)

      Slet
  3. Åh jeg tror jeg så et tørklæde magen til på en anden blog :) og Wauw det var flot .. Det er dit helt sikkert også :)
    Go weekend

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja der florerer flere flotte varianter - og flere af dem er så flotte. Jeg glæder mig til at se mit folde sig ud efterhånden - også rigtig god weekend til dig Marianne :-)

      Slet