fredag den 4. april 2014

Symaskine-tid på en fredag

Fredag er en ganske særlig dag. Det er der, hvor weekenden er allerlængst, hvor der er masser af frihed forude - men hvor jeg også ofte og tid er overvældende træt og kæmper for ikke at dejse om på sofaen.



I dag holdt vi skansen og efter en rask tur med støvsugeren, var det endelig endelig symaskinen, der fik lidt opmærksomhed. Jeg kastede mig ud i et projekt, hvis udfald jeg var noget usikker på. Et etui til rundpinde fra Filihunkat. Vejledningen var læst grundig på forhånd og trods nøje beskrivelser var der alligevel for en novice som mig - mange mange ubekendte.

Jeg kom i mål. Der er lidt skævheder og særheder her og der - men det er brugbart og anvendeligt - og jeg har gjort endnu en erobring ind i sy-verdenen :-) Det er en god måde at starte en weekend på.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar