lørdag den 5. april 2014

Armbånd - episode 2

Gitzens armbånd glider af pladen hurtigt, men forsvinder næsten lige så hurtigt til veninder og søstre. Et enkelt har fundet min arm og kan fremvises. Jeg har lige ønsket mig et i regnbuens farver og måske med stjerner - men indtil videre må jeg "nøjes" med det her.

 
Det er en sjov ide - hun laver dem både på en plade og med 2 små nåle, der minder om hæklenåle. Så bliver de lidt strammere, har hun forklaret. Jeg smiler af, hvordan internettet, youtube m.m. tages i brug - der ligger et hav af videoer og vejledninger til de skønneste mønstre - og hun søger ny inspiration der med den største naturlighed. 

2 kommentarer:

  1. Hvor er det sjovt og fint ;)

    SvarSlet
  2. De er altså rigtig fine. Hvor købet i udstyret henne, jeg tror jg kander en der ville være rigtig glad for også at lave sådan nogle

    SvarSlet