søndag den 13. april 2014

Snudeskaft og teenagere

Der er blevet sovet igennem i mit hus. Med gårdsdagens indlæg om overvældende træthed kunne man måske tro, det var mig, der havde trukket stikket og tog en seriøs gang i opladeren - men mit hus har været invaderet af et par trætte teenagere, som straks hjemkommet erobrede sofaen med dyner, snolder, sodavand, computer, Netflix, fjernbetjenning OG mobiltelefon indenfor rækkevidde.

Der er blevet hygget, sladret og sludret - og så har de fået den ene lur efter den anden. Jeg har indimellem tjekket puls - bare for at være sikker - og har bragt de nødvendige fornødenheder her og der. Tjapper-hunden er blevet kløet bag ørene, har fået en lækkerbisken her og der - og han er hoppet med på bølgen med masser af lur - eller også var det ham, der oprindelig satte trenden i gang?


Jeg elsker at have dem lige her i min stue og i min stue. De har fulgt med i mine sysler med pinde og maskiner - og jeg har selv fundet roen og er landet lige midt på benene i ferien.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar