fredag den 11. april 2014

God strikketid

En lang ferie kalder på godt strikketøj. De sidste mange projekter er gået sådan lidt skævt - enten har de været for store, strikket med en tråd, hvor der tydeligt står "strikkes med 2 tråde", eller med knaphuller placeret så langt ude i kanten, at de næsten triller af.... Jeg har strikket med hovedet under armen - fordi jeg har haft for travlt og været for træt.



Nu tager jeg strikkepindene i den anden hånd - og satser på et par vellykkede projekter. Jeg starter med Italiensk tweed fra Garnudsalg, som gerne skulle blive til 3 lækre trøje til nogle franske børn, jeg håber at få fingrene i til sommer.

Jeg mærker roen rammer mig lige så stille - og snart begynder batteri opladningen - og mens jeg venter snupper jeg lige et par pinde - og forsøger at bruge hovedet bare lidt, mens jeg strikker ;-)

5 kommentarer:

  1. lyder fantastisk:-) Strikker i Italiensk Tweed lige nu. Det er lkkert.

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er et tæskelækkert garn med blødhed og alligevel en snert af kant :-) Lurer med hvad du strikker :-)

      Slet
  2. Aaahhh, påskeferie og strikketid......

    SvarSlet
    Svar
    1. Tiltrængt og lige på et tørt sted - god ferie til dig Eva:-)

      Slet