fredag den 11. april 2014

Tiltrængt nødvendighed

Ferien har nu ramt mig - og den er mere end velkommen. Lidt små-skranteri, en stemme, der lyder som en kværn, især når jeg forsøger at tale højt, og batterier, der lyser rødt og næsten er brugt op - kalder på hvil og tid til at gøre det rene ingenting.


Jeg skal strikke, sy, snakke og nusse mine tøser i nakken, nyde stilheden, rydde bunker, arbejde bare lidt og kun, når jeg orker, vaske vinduer, omkring haven. Jeg skal - skal jeg nemlig - jeg trænger og jeg glæder mig. Lige nu er ferien så lang og ubrugt, og jeg tager nogle dybe åndedrag, der smager af frihed og god tid.

God ferie til dig derude på den anden side af skærmen - og hvis du ikke er ferieramt endnu - så rigtig god weekend :-)

6 kommentarer:

  1. Ja - det er så GODT og være ferieramt - rigtig god ferie KH Anette

    SvarSlet
    Svar
    1. Det giver luft under vingerne Anette - også god ferie til dig :-) Kh

      Slet
  2. 10 dage ret forude med frihed og plads til at leve ! juhuuu - også her fra :o)

    SvarSlet
    Svar
    1. 10 helt ubrugte dage - det er luksus af allerfineste slags Mona - også god ferie til dig :-)

      Slet
  3. Nyd ferien, og lad den gøre dig godt:-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg skal nyde og strække den så meget jeg kan - og håber du gør det samme :-)

      Slet