onsdag den 9. april 2014

Gæk gæk gæk

Snart påskeferie - og min postkasse bugner af gækkebreve - en hel del fra mine egne børn - men også mine skolebørn ser chancen for at score et påskeæg - og måske nu også storetøsens efterskolekammerater.


Jeg er en benhård gætter. Ikke noget fedtspilleri her - jeg efterforsker i elevers penalhus, i tidligere stile for at genkende skrift, og jeg kender alle - som i ALLE - muligheder for forkortelser og efternavne m.m. - Jeg går heller ikke af vejen for at spørge, observere reaktion - uden at spørge på den måde, at det koster et gæk.

Så er gække-sæsonen skudt i gang - og jeg regner med at en hel masse kommer til at stå i gæld til mig mht påskeæg :-) Konkurrence-menneske aj vel - jeg er jo bare en seriøs medspiller i kampen om æggene :-) og plejer når jeg har solet mig i, at de ikke kan snyde mig - at være rundhåndet med at dele æg ud :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar