søndag den 3. februar 2008

Stadig i taskeland

Jeg befinder mig stadig i akut taskemangel - hvordan har mit liv fungeret uden en strikketaske, forstår jeg ikke - Jeg ved nu, at jeg simpelthen må eje en rød taske til mit strikketøj, og den skulle strengt taget helst være landet på matriklen i går. Dog har jeg stadig problemer med hvilken det skal være - det er et af de helt store problemer - næsten af eksistentiel art - eller sådan føles det ihvertefald lige nu. En tredje spiller har meldt sig på banen. Namaste everyday.
Alle 3 tasker råber på at bo hos mig. Det er nu op til mig at vælge den helt rigtige. Jeg vejer fordele og ulemper.

1 kommentar:

  1. Ja - jeg kunne heller ikke vælge mellem de mange skønne tasker, der bliver fabrikeret rundt omkring i verden - så nu er der MASSER på vej til butikken - blandt andet Namaste modellerne!:-)
    Så kan du jo se dem, før du bestemmer dig, ikk'?
    Knus fra Marianne

    SvarSlet