lørdag den 16. februar 2008

Køkkenskriver

Dagen startede med en gang forsøg på at fjerne det tykke lag støv, der ligger over hele huset, og som jeg har kunnet mærke i mine slimhinder hele natten. Jeg er ikke sikker på, at støv i de mængder er specielt sundt.


Det er så sjældent, det sker - at jeg rører i gryder og laver mad. I dag har jeg så gjort det for lang lang tid. Jeg har været igang siden i formiddags med at lave middag til gæsterne i aften. Der er lavet brød, salater, pesto-kartofler, grillet bøffer, kager og is til dessert. Der er dækket bord og tændt lys - og døren er åben.









Børnene har været med på sidelinjen, og der har været en jævn knævren gennem hele ævret. Det har været super-hyggeligt og rart - men problemet lige nu er bare, at mine ører trænger så meget til ro - at jeg næsten er klar til mord bare for fem minutters ro. Bare det ikke kommer til at gå ud over gæsterne :-)

1 kommentar:

  1. Det er til at blive helt forpustet af at høre om alt det du har nået i dag og så samtidig også har fundet tid til at blogge. Det der du skrev jeg skulle ændre, kan jeg ikke lige umiddelbart finde ud af men vi snakkes jo nok ved i morgen. Knus Heidi

    SvarSlet