tirsdag den 12. februar 2008

Sofa-tid

Efter flere udflugter med dankortet i brug har vi nu indtaget sofaen uden intentioner om nogensinde at rejse os igen. Der er strikketøj, PC, mad og drikke indenfor rækkevidde - så jeg kan ikke forestille mig, hvad der skulle få mig op igen.

Jeg har været tvunget ud i et ny indkøb. Den røde taske kaldte på en rød pung. Den sorte matchede bare overhovedet ikke - og samtidig tror jeg også, at det bare bliver så meget lettere at finde en rød pung end end en sort i taskerne. Der var mange gode begrundelser for et rent røverkøb.


Det er en stor og rummelig pung med et stort rum. Jeg kan godt se det smarte i rum til dankort, rum til sygesikringsbevis, til mønter og til sedler. Problemet er bare, at jeg ikke kan finde ud af at bruge sådan en pung, fortæller erfaringen mig. Et stort rum, som roder forfærdeligt til og som gang på gang kalder på en total-oprydning, fungerer for mig.
Tante H har opdaget blog-verdenen - og er tabt i cyper-space. Hun vælger farver, bager muffins med lyserød glasur, der fotograferes til siden, hun tilegner sig nye ord og færdigheder, opretter fotoalbum på Flicr og ræser rundt og tager billeder af alt og alle. Du kan følge hendes bestræbelser på at skabe en blog her : http://kagerdersmager.blogspot.com/

Der skulle tankes op i strikkekurven - og tiltrods for de mange ufærdige projekter, fik jeg alligvel købt garn til Cherry-tørklædet. En flot orange med petroleum og vissen grøn. Jeg strikker på livet løs - Et langt filmprogram, med både uni-sex film til før mændene dejser omkuld og tøsefilm til nattens sene timer, venter. Det her er ferie - når den er bedst.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar