tirsdag den 12. februar 2008

Der bages og smages

Mit køkken er for en dag forvandlet til et industri-køkken. Min svigerinde har indtaget huset med sin familie, og der emmer af liv og glade dage med 6 børn, der har gang i forskellige projekter. De knytter nøgleringe, de laver flotte kunstværker med tudser i alle regnbuens farver, de spiller playstation, og i baggrunden kører High School Musical på fjernsynet. Der er lige et par sange, der skal helt på plads, inden de tager den store dyst i Sing star.




I køkkenet fremstilles kager, brød og pølsehorn, mens jeg har sat mig til rette ved bordet og garanteret bliver sat til at strikke videre på Heidis strikketøj. Vi har en stiltiende aftale om, at hun fylder min fryser med hjemmebag mod, at jeg strikker og monterer hendes strikketøj. En helt god handel - når jeg selv skal sige det.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar