mandag den 11. februar 2008

Den lykkelige ejer










Se lige her, hvad posten bragte i dag. Min træthed forsvandt, og jeg røg i et helt nyt gear.

Pakken var ren fryd at åbne, og tasken levede helt op til forventningerne. Den er stor og rummelig. Faktisk større end jeg troede - men kender jeg mig selv er, er det nok en fordel. Jeg glæder mig så meget til at skulle på tur med den :-)

Min taske-fettich har ramt mig lige i mellemgulvet, og der er mange fristelser. Marianne Knorborg har hentet et ordentlig læs Namaste-tasker hjem, og jeg tør næsten ikke tage turen over til hende af frygt for økonomisk ruin. Jeg drømmer og ærgrer mig over, at både min fødselsdag og jul er så langt væk. Jeg leder desperat efter en anledning til, at jeg snart skal modtage gaver. Se lige her : www.markno.dk










Med i pakken var også et bundt Premier garn i de flotteste grønne, røde og blå nuancer. Garnet er en sjov blanding af forskellige garntyper og bånd, der er bundet sammen. Det skal blive til en tørklæde. Det har trukket lidt hårdt på min tålmodighed at få det vundet op. Det har taget mig over en time, og det var meter for meter. Men nu ligger nøglet i kurven og venter på mig.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar