onsdag den 13. februar 2008

Det er en OM'er

En hel nat med strik viste sig at være forgæves. Tante H har kæmpet med Sarah Lund trøjen og bandet højt og længe over mønsteret, pladegarn, der knækker og i det hele taget projektet. Sidst på aftenen opdagede vi, at hun ikke havde læst mønsteret ordentligt, og det betød, at hele bærestykket skulle pilles op. Hun var ca. 10 sekunder fra at kaste det i kakkelovnen, og jeg har nu kæmpet mig igennem en gang optrævling - maske for maske - med pladegarn der knækker bare man trækker det mindste i det. Min eftermiddag skal nu bruges til at komme tilbage til udgangspunktet - så hun ikke mister modet på at strikke trøjer til sig selv.

Mine egne projekter må hvile lidt og godt det samme. Jeg gik i gang med Cherry i går - men må indrømme, at jeg har det lidt dobbelt med den. Den virker tyk og lettere klodset - Jeg overvejer om, jeg skulle prøve med en enkelt tråd istedet for den foreslåede dobbelt garn.



Ellers har hundene og børnene fået en ordentlig luftetur i hundeskoven. Der blevet ræset gennem krat og skov. Det gav røde kinder og kolde ører og en masse energi blev brændt af. Nu hænger alle lidt - inden nye projekter startes op.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar