lørdag den 23. februar 2008

Cykelslangetaske

Det holder jo ikke, at jeg skal bruge det meste af ugen på at arbejde - når der er så mange projekter, der presser sig på og bare gerne skulle leves ud i livet. Jeg har brug for et par måneders orlov - og ærgrer mig over igen-igen, at der ikke er noget, der hedder strik-og-sy-orlov. Hvilket parti skal jeg mon stemme på, for det bliver en realitet.



Det er igen her på nettet, at jeg har fundet guld. Denne gang er det en cykel-slange-taske, som jeg bare må eje. Cykelhandleren skal have et besøg. Jeg starter den store slange-indsamling og drømmer om endnu en taske til samling. Endnu et taske-behov jeg ikke vidste, jeg havde.



Det er Hanne, der har lavet tasken og billedet er også lånt på hendes side. Hun har lavet en så præcis og nøjagtig sybeskrivelse, at selv jeg tror på, at jeg vil kunne sy tasken. Se selv med http://har-du-nu-koebt-garn-igen.blogspot.com/

Ingen kommentarer:

Send en kommentar