mandag den 12. august 2013

Sikke en fødselsdagsfest

En hel weekends festivitas er nu blevet rundet af i dag - på selve dagen med fejring og hurra-råb gennem hele dagen, der har budt på storesøsters hjemmebag - både til morgenmad, i skolen og eftermiddagskagen. Der gøres noget ud af detaljen, og der bruges tid på pynten. Oprydning og rengøringen står jeg for - og næsten med et smil.



Mange gode gaver af meget forskellig slags. En af dem glæder jeg mig særligt til, og det gør Gitzen heldigvis også. Et mor-barn-sykursus over en hel weekend. Vi skal sy hele 10 timer sammen med en, der både kan sproget og alle finesserne. Vi lægger nok planer og har mange idéer, der går både i den ene og den anden retning.

2 kommentarer:

  1. Tillykke Mie :-) (går ud fra at det er din...) :-)

    SvarSlet
  2. Nårh det fremgik vist ikke helt klart :-) Det er ikke min ENDNU - men mindstetøsen min - hun fyldte 9 år :-)

    SvarSlet