onsdag den 28. august 2013

Glædelse

..er det ikke det, det hedder når man bare har kroppen fyldt af glad forventning og glæder sig helt vild meget ? Jeg glæder mig til, at jeg om sølle 3 uger smider alt, jeg har i hænderne fra mig - sætter mig i en bil og sammen med 9 skønne kvinder og små 10.000 andre strikkere sætter kurs mod Fanø og kurs mod 3 dage i tøse-strikke-himlen.


Før jeg når dertil, har jeg lige i omegnen af 1000 timers arbejde, der skal overståes - men jeg har masser af ressourcer på glædelses-kontoen - så de kan bare komme an med deres opgaver og krav - for lige om straks tager jeg på Strikkefestival

Skal vi ikke prikke hinanden på skulderen, hvis vi ses ?

3 kommentarer:

  1. Ingen prik på skulderen fra mig, desværre. Jeg er ikke en af de tusindvis af strikkere, der rejser mod Fanø.

    Husk at glædelse rimer på ædelse, - god mad skal der til :)

    SvarSlet
  2. Æv Eva - vi må prikkes ved en anden gang :-) Ja det er rigtig - god mad må der til :-)

    SvarSlet
  3. Det bliver da bare så fedt at komme til Fanø. Og der er bestemt en chance for, at vi render på hinanden :o)

    SvarSlet