søndag den 12. maj 2013

Uld og fibre

Lørdag var missionen klar - vækkeuret blev sat efter det og sammen med Tante H trillede det sorte lyn mod Saltum - sammen med rundt regnet rigtig mange andre strikke-tanter, deres mænd, børn og børnebørn. Sikke et mylder og sikke et leben.


Der var et væld af boder, fristelser og inspiration - men den største oplevelse var næsten at kigge på alle de mennesker, som havde fundet deres fineste strik frem til lejligheden - og jeg fik prikket et par stykker på skulderen, fordi de havde den flotteste trøje - eller den trøje jeg lige mangler i garderoben. Godt pigerne ikke var med - det var pinlige mor i højeste potens.

Det blev til lidt småtterier i kurven - men et væld af idéer i hovedet. Det var mit første besøg i Saltum, og det skuffede ikke. I'll be back - skal bare lige have mobiliseret lidt købekraft igen :-)

4 kommentarer:

  1. Lyder som en helt fantastisk dag i Saltum :)
    Og lækre fibre du har vist på IG
    Knus

    SvarSlet
    Svar
    1. En dejlig dejlig dag - det skal klart gøres igen - og god høst også :-) Kh

      Slet
  2. Saltum var også en positiv overraskelse for mig.
    Super skøn dag.

    SvarSlet
  3. Jeg synes også det var en skøn og dejlig dag - måske vi har været der samtidig ? Knus

    SvarSlet