torsdag den 23. maj 2013

Den kolde natur

Det er ikke megen krea-sofa-tid, det bliver til - og jeg savner savner savner det. I dag gik turen igen ud i naturen - og ud i kulden, skal jeg love for. Et klassearrangement for mindste-tøsen i skoven med bål, mad og skumfiduser. Hyggeligt men kold som ind i h..... Jeg frøs en vis legemsdel af og havde fundet de store støvler frem igen i et forsøg på at holde varmen.


Jeg stinker nu af bål, har iskolde tæer - og store forventninger til weekenden - hvor jeg helt klart er nødt til at give den sofa lidt omsorg. Jeg napper lige en enkelt arbejdsdag mere ude i den kolde virkelighed.

4 kommentarer:

  1. Ja, det var meget hurtigt, det blev efterår. Min skoledag i dag bliver mest udendørs og helt til kl. 16, - måske skal jeg finde et par ekstra sokker....?

    God weekend. Jeg håber, du får et stævnemøde med din sofa.

    SvarSlet
    Svar
    1. Håber du klarede dig gennem dagen uden frosne tæer. Vejret var mere forårsagtigt i dag. Glæder mig til sofa-date - håber din weekend også bringer lige det du trænger til :-)
      Knus

      Slet
  2. Virkeligheden er af og til lumsk. Jeg håber, du får en dejlig dag med tanker på den kommende weekend og medfølgende sofa og egenomsorg

    SvarSlet
  3. Jeg holder af virkeligheden og af hverdagen - heldigvis - og jeg øver mig i at få daglige doser af egen-tid - det giver så god energi på kontoen :-) God weekend også til dig Britt:-)

    SvarSlet