mandag den 13. maj 2013

Afrunding

En god afslutning på en dejlig dejlig weekend, da mine piger kom hjem og  fejrede mors dag. De havde på helt egen hånd havde sørget for gaver og forkælelse. Jeg fik lov at sidde med benene oppe i sofaen, mens der blev sørget for mig - og i pakkerne var der både søde tegninger, små krea-ting og lidt bling-bling.



Tidligere på dagen var jeg blevet overrasket med blomster fra mine nevøer og niece (og deres far:-) som vist ikke synes jeg skulle snydes, når nu de gav til deres mor. Det var en søde overraskelse, der gav den der dejlige varme helt ned i storetåen.

Det har været en hel fantastisk vidunderlig weekend, som ikke er sådan lige at slippe her mandag morgen, hvor hverdagen kalder.

6 kommentarer:

  1. Åhh hvor dejligt - og skøn rebus tegning ;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja er den ikke fin - rebussen :-) elsker at de på helt egen hånd har fundet og udvalgt - uden at det var med ført hånd :-)

      Slet
  2. Sikke nogle fine gaver. Du har nogle skønne tøser.

    SvarSlet
    Svar
    1. Dejlige gaver og vores lækre tøser :-)

      Slet
  3. Jeg tror du kan leve længe på denne weekend :)
    heldige dig
    knus :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det var en weekend med god energi lige direkte ind i blodbanerne - jeg er stadig helt høj af gode oplevelser, gode mennesker, dejlige piger og masser af garn :-) Det bliver ikke bedre :-)
      knus til dig

      Slet