tirsdag den 28. maj 2013

Glade givere

En krea-kollega-veninde fylder år i dag og skal fejres med et brag - i de 2 X 10 min vi cirka har til rådighed på en lang skoledag. Der har været masser af aktivitet herhjemme, og det der startede som et "Anne har forresten fødselsdag på tirsdag" er nu endt i et sandt orgie af hjemmelavede gaver fra pigernes side.



Så jeg slæber mig en pukkel til på arbejde i et væld af særlige kopper, tallerkner, armbånd og små malede kasser. Jeg ved, at hun er lige den rette aftager og kan finde og se charmen i alle herlighederne. Tøserne synes, det er snyyyyd, at de ikke kan komme med i skole og se hende åbne op - og jeg tager afsted med strenge strenge instrukser om at fortælle fra hvem og hvorfor...

Elsker at mine piger har glæden ved at fremstille og glæden ved at give. Det tror jeg på er en vigtig evne og værdi at bevæge sig ud i livet med. Rigtig god tirsdag til dig derude - må der være lige dele given og tagen :-) Og tillykke med fødselsdagen kæreste Anne.

3 kommentarer:

  1. Glæden ved at give er helt sikkert en vigtig evne
    - og ligeså glæden ved at fremstille.
    Dejligt at dine piger har den :o)

    SvarSlet
  2. Super dejlige gaver ... Gid man var heldig at ha dig som veninde- kollega :)
    Håber Anne bliver glad
    Knus

    SvarSlet
  3. ser fantastisk ud.. Men jeg ville nu gerne se mange flere billeder af de fine ting;)
    /Nuller

    SvarSlet