torsdag den 7. februar 2013

Røjsere

Mellemste-tøsens fastelavnsudstyr var nøje udvalgt og bestilt over e-bay i forholdsvis god tid - men åbenbart ikke god tid nok. Det var ihvertfald ikke ankommet i går, hvor det store fastelavns-brag af en fest skulle stå på skolen.

Istedet for at gå i panik og blive ked af det lavede Stritten lynhurtigt en nødplan, der involverede et par lånte klude hos veninderne, forskellige farvede strømper, en gammel nytårshat med blomster og mine sorte gummistøvler, der fik en tur med Posca tudserne og floff var hun en blomsterpige - og en sjov en af slagsen

Planen var, at vi bagefter kunne kradse malingen af støvlerne - men nu er jeg faktisk blev helt glad for deres sprælske udtryk - og har tænkt mig at slide det af i stedet.


4 kommentarer:

  1. Pyha, det er da godt, hun kunne finde på noget nyt i en fart.
    Jeg ville helt sikkert også lade gummistøvlerne være, som de er

    SvarSlet
    Svar
    1. De er så seje på den der Pippi-måde - og jeg bliver glad af at gå i dem :-)

      Slet
  2. Hun er skøn hende Stritten ;-) Hvis jeg havde en datter skulle hun være som hende. God ferie :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hun er nemlig et skønt og lækkert barn :-) Også god ferie til dig :-)

      Slet