tirsdag den 5. februar 2013

Tripper

Jeg tripper og må endnu engang erkende, at tålmodighed ikke er en spidskompetence her på matriklen. Programmet til efterårets strikkefestival på Fanø er kommet - men kun i papirudgave, så det skal med Post Danmark, før jeg kan få fingrene i det.



Jamen altså - nu har jeg jo ventet nogenlunde tålmodigt, siden for evigt - eller ihvertefald siden starten af januar, hvor jeg sammen med 8 andre piger begyndte at planlægge vores tur derover for alvor - fandt overnatning og gjorde os tanker om hvor og hvordan.

Og nu skal jeg så sove op til flere nætter endnu - før programmet er her. Det er altså også virkeligt at presse en ikke-eksisterende tålmodighed til det yderste. Den der venter på noget godt - venter flot eller hvordan er det nu det er, det der ordsprog med at vente......

2 kommentarer:

  1. Også jeg er rigtig spændt på festival og program.
    Det bliver bare SÅ fedt :o)

    SvarSlet
  2. Jeg går her og tænker ....skal.... skal ikke...

    Jeg har jo ikke mega megen forstand på garn....

    SvarSlet