tirsdag den 26. februar 2013

Reprise

Der er masser af hækle-projekter i kurven - men det er som om strikketøjet trækker lidt mere. Der er indkøbsstop - og jeg har gravet dybt dybt i garnlageret og fundet lilla garn af både den fluffy og den mere bastante art frem. Der er lige præcis nok til endnu en cardigan a la den sorte - lige nok på grammet :-)


Jeg elsker perlestrik-mønster - så enkelt, så kantet og med en bestemt karakter. Trøjen skal strikkes i ren dobbelt perlestrik - uden blomstermønsteret på ærmer og forstykker. Det er automatik strik og super passende til møder og alle de stille aktiviteter denne uge byder på i job-sammenhæng.

2 kommentarer:

  1. Hej Mie
    Jeg holder ogsåmeget af perlestrik -
    Sidder her med mit grøn garn og overvejer .....
    Knus

    SvarSlet
  2. Kære Marianne
    Aj grønt - jeg skal helt klart også snart strikke i grønt :-)
    Knus

    SvarSlet