lørdag den 31. marts 2012

Langsomme lørdag

Feriens første dage har budt på det rene ingenting. Et driverliv der er en vagabond værdig. En dag hvor der har været plads til at følge enhver impuls.

Der har været plads til lidt kaos-kontrol på et børneværelse, strikkeri i en lækker solstribe, en god morfar-på-øjet, surferi på nettet, sommerferie-snak, lidt drømmeri om en ipad og det løse.

Jeg har bestilt og tegnet mønster til det snart smarte og hippe cover til min iphone. Et mønster af hæklede oldemorfirkanter, et andet med navneklude elementer og endelig et mønster med strikke- og syinspiration. Måske det skal være en QR-kode istedet.

Jeg har masser af tid til at planlægge, for det er først i dag, jeg har lagt coveret i indkøbskurven på e-bay - og jeg venter jo selvfølgelig på det med min sædvanlige tålmodighed :-)

1 kommentar:

  1. Den slags dage kan man godt bruge flere af :o)
    hilsen Mona

    SvarSlet