fredag den 9. marts 2012

Klar, parat - kom an

Når jeg lige har leget mig gennem ugens sidste arbejdsdag, er jeg så klar til at tage hul på weekenden. Taskerne er pakket - og så snart jeg kan, vendes næsen mod Øst. Tøserne sættes af på vejen hos deres farmor og farfar til en ren forkælelses-og welnessweekend - mens jeg selv skal have smurt sjælen hos min gode veninde.

Strikkekurven er pakket, og der er lidt til enhver lyst. Strik til natten, garn til workshop i morgen, nemt strik lige ud af landevejen og lidt mere kompliceret strik, der kan holde mig vågen, når trætheden melder sig. Vi skal hygge os så meget med strik, snak og andet godt.

Nøj jeg glæder mig - næsten som mine børn glæder sig til jul - og mit smil er så bredt at ansigtet næsten flækker. Håber du har lige så gode udsigter for din weekend og ønsker dig en god en af slagsen

Ingen kommentarer:

Send en kommentar