søndag den 11. marts 2012

Farve-festivitas

Fiberfesten i Ry viste sig at være en fest i farver - både fra stolen i caféen og på den skønne workshop med Charlotte Kae, som vi brugte eftermiddagen på.

Vi sammensatte farver, spytsplejsede og strikkede med dominans. Vi sugede til os af Charlottes gode energi, og vi grinede af uldsmagen og vores fummel-fingeri. Vi startede håndledsvarmere op og var i tvivl om, hvorvidt vi ville komme længere med projektet hjemme på egen matrikel.


Det er der ikke mere tvivl om - mine piger var begejstrede og har bestilt både hatte, håndledsvarmere og halsklude i de sprælske og glade farver. Så det er bare på med pinden...og i gang med en gang spytteri og strikkeri.

God inspiration og god energi lige ind i blodbanerne.

2 kommentarer:

  1. I har hygget jer i Ry, kan jeg høre :o)
    også jeg er vild med de sprælske farver, Kaae arbejder i. Uhh .. jeg kunne jo egentlig godt have tænkt mig at være i Ry idag.
    hilsen Mona

    SvarSlet
  2. Du skulle klart have været i Ry Mona. Det var en god oplevelse :-) Måske du skal til Silkeborg og gribe garnet i juni-måned ?

    SvarSlet